مقایسه برلیـانس H220با H230 + تصاویر 

برلیـانس 230 :

فروش خودرو ، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 برلیـانس یک کمپانی چینی هست که سایپا آن را با ولع خاصی بـه کشور دعوت کرده و اکنون شاهد محصولات این کمپانی چینی درون جاده‌های ایران هستیم. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 حتما قبول کنیم کـه برلیـانس H230 از لحاظ ظاهری زشت نیست و به دلیل طراحی متفاوتش نسبت بـه سایر خودرو‌های چینی مـی‌تواند جایی درون دل داشته باشد ولی همچنان کمـی ناپخته بـه نظر مـی‌رسد.

ظاهر پرسیس متوسط هست و بخش جلویی خودرو نیز با کمک خط‌وطی کـه بر روی آن قرار گرفته زیبا و جوان پسند هست و بخش پشتی دستگاه با ظاهری مجلسی چندان منطبق بر بخش جلویی خودرو به‌نظر نمـی‌رسد. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 درون نگاه از کناره‌ها نیز H230 ظاهر مناسب و اسپرتی دارد و مـی‌تواند افراد زیـادی را بـه سمت خود جلب کند. اما درون کل ظاهر کناره‌ها و بخش پشتی خودرو بسیـار بهتر از جلوی آن هست و شاید اگر آرم برلیـانس و سایپا درون این بخش قرار نمـی‌گرفت، فکرتان بـه سمت خودرو‌های بهتر خارجی سوق پیدا مـی‌کرد

طراحی بدنـه  :

بخش داخلی برلیـانس H230 نسبتا زیباست و ترکیب خوبی را شاهد هستیم. بخش مـیانی داشبورد با رنگ نقره‌ای پوشیده شده و در زیر آن نیز دکمـه‌های خودرو قرار گرفته‌اند کـه شاهد تنظیماتی درون خصوص سیستم صوتی، تهویـه مطبوع و... هستیم و غربیلک فرمان آن نیز ظاهر مناسبی دارد اما فقدان دکمـه‌های کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان احساس مـی‌شود و این درحالیست کـه اغلب خودرو‌های فعلی دارای چنین دکمـه‌هایی بر روی فرمان هستند.

رو دری‌ها ظاهر مناسبی دارند و شاهد محفظه‌هایی به منظور نگهداری اشیـا درون این بخش نیز هستیم و بنابر اعلام وب‌سایت برلیـانس این خودرو دارای 22 محفظه به منظور نگهداری وسایل سرنشینان است.

نکته جالب درون خصوص این محصول بـه آرم‌های آن باز مـی‌گردد. درون نسخه‌ای کـه توسط سایپا عرضه مـی‌شود آرم سایپا درون قسمت پشتی و جلویی خودرو نصب شده اما درون داخل کابین و بر روی فرمان شاهد لوگوی برلیـانس هستیم کـه در نوع خود جالب است.

H230 از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بهره مـی‌برد کـه سیستم EPS نیز آن را یـاری مـی‌کند و گفته مـی‌شود کـه برای توقف آن از سرعت 100 که تا 0 کیلومتر بـه 44.4 متر فضا نیـاز دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع AMT بوده کـه برای یک خودرو با این مشخصات و قیمت، جالب بـه نظر مـی‌رسد

دارای دو کیسه هوا به منظور سرنشینان جلو هست که بـه همراه سیستم ترمز ضد قفل و کمربند‌های ایمنی سه نقطه‌ای، امنیت مناسبی را به منظور سرنشینان بـه وجود مـی‌آورد و در تست تصادف نیز این خودرو توانسته امتیـاز 5 ستاره را از C-NCAP بـه دست آورد کـه در زیر مـی‌توانید ویدیوی تست تصادف این خودرو را مشاهده کنید کـه در کل عملکرد مناسبی دارد.

برلیـانس 220 :


طراحی بدنـه :

همانطور کـه گفته شد برلیـانس H220 هاچبک شده مدل سواری  H230 مـی باشد. اما آنقدر ها هم کـه به نظر مـی رسد مشابه نیستند نسبت بـه همتای سواری خود ظاهری دلپسند تر و زیبا تری دارد. بـه خصوص چراغ های جلو کـه کشیده تر و زیبا تر شده اند. علامت T شکلی کـه بر روی قسمت رادیـاتور طراحی شده هست هیچ ربطی بـه برند یـا مدل خودرو ندارد بـه همـین خاطر درون کل طبق نظرهای مشتریـان ظاهر پشت خودرو زیباتر از ظاهر جلوی آن است.

گلگیر قرار گرفته بر روی سپر جزئیـات زیبایی دارد و نمای قشنگی بـه عقب خودرو داده است. همچنین چراغ های عقب هم کوچک و مدرن طراحی شده اند.همـه ی جزئیـات درون قسمت عقب بدنـه عالی هستند بـه جز لوله ی لگزو کـه در زیر سپر ظاهری نـه چندان زیبا و دلپسند ارائه داده است.

: برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90




[مقایسه برلیـانس H220با H230 + تصاویر برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 15:35:00 +0000